انتظار

دوباره مي رسد از راه با تني تبدار
از انتهاي همين جاده -غريبه- سوار
غريب و خسته و مايوس مي رسد و خودش
در انتظار كسي بوده سالها انگارو شهر خالي خالي ست از نگاهي گرم
و خانه ها پرند از نگاه حسرتبار
دوباره مثل هميشه و آيه آيه فريب
و وعده هاي دروغين كه مي شود تكرار:
« كسي كه مثل كسي نيست خواهد آمد و » و بعد
كسي كه مثل شما هست... لااقل اينبار
دوباره انتظار مقصد گنگي كه چشم در راه است
و انتظار غريبي كه مي شود آوار
« دوباره مي رسد از راه... » -بعد مي خندند
كسي كه مثل كسي نيست مرده است اينبار

 

 

صمد جامي

 

 

79/6/30

 

 

« راه همان و از راه ماندن همان تا چون به لفظ سوار رسي مخاطب پندارد كه نجات دهنده اي در راه است »

(شاملو)



نظرات شما عزیزان:

بلاتوینز
ساعت20:51---30 خرداد 1392
eeeeeeeee سلام خوبی؟خیلی خوشال شدم وبتو پیدا کردم و توی وبم لینکت کردم ببینم منو یادت میاد؟




تو ری میستریو رو دوس داشتی من پانکو هخخخخخخخخخخخخخ یادته؟




دیگه رفتم تو خط خوناشامها و داستانویسی




با میرحسین داریم رویه رمان کار میکنیم




البته من و میرحسین و سارا(میشناسیش)؟
سلام... خوبم


شما چطورید خوش میگذره؟


منم دیگه زدم تو کار ترانه و شعر

خسته شدم از بس از این وب به وب جدید رفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: یک نفر آمد و رفت... (صمد جامی _ غزل) ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 فروردين 1392برچسب:, | 17:20 | نويسنده : ابراهیم بلالایی |