mardom

مردم

(mardom)

 

شمالم تا جنوبم عشق، چه خاك و گندمي دارم

صدام ياري كنه بايد بگم چه مردمي دارم

بگم اين حق هيچكس نيست كه با ثروت فقير باشه

كسي كه فرش ميبافه نبايد رو حصير باشه

اگر چه سختي از انسان يه كوه درد ميسازه

ولي از مردم ما درد داره يك مرد ميسازه

شمالم تا جنوبم عشق، چه خاك و گندمي دارم

صدام ياري كنه بايد بگم چه مردمي دارم

نگاه كن بچه هاي كار چه جور تو آتيشن

توي اين روزهاي سخت كمك خرج پدر ميشن

من و تو مردمي هستيم كه گنج از رنج مي سازيم

به اين تاريخ خورشيدي به اين فرهنگ مي نازيم

من و تو مردمي هستيم كه آينده تو مشت ماست

كه از هفتاد نسل قبل هزار اسطوره پشت ماست

شمالم تا جنوبم عشق، چه خاك و گندمي دارم

صدام ياري كنه بايد بگم چه مردمي دارم

 

07 - 08 - 91

28 اكتبر 2012



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: ترانه های ماندگار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1391برچسب:, | 15:54 | نويسنده : ابراهیم بلالایی |