خداييش

« خداييش »

 

خداييش اين طوري بود حال و روزم

خداييش حقمه اگه بسوزم

منو از دست حرفات خسته كردي

خداييش بد منو وابسته كردي

آخه تو مشكلم رو ميدونستي

خداييش تو ميخواستي ميتونستي

جواب مهربونيمو ندادي

نگو نه دردمو نميدونستي

منو از دست حرفات خسته كردي

خداييش بد منو وابسته كردي

جوونيمو ازم راحت ربودي

خداييش اون كه مي گفتي نبودي

انصافا تو رفاقت كم گذاشتي

من عاشقو اصلا دوست نداشتي

دل تنهام كه رسما بود با تو

خداييش مشكل از من بود يا تو

حالا كه رفتي و از من جدايي

سوالم اينه حقم بود خدايي

خداييش حقمه تو اوج دردم

پيشم باشي و دنبالت بگردم

بهم عاشق شدن رو ياد دادي

چقدر زود منو دست باد دادي

خداييش ساده بودي ميدونستم

زيادي تو رو سرتر ميدونستم

منو از دست حرفات خسته كردي

خداييش بد منو وابسته كردي

جوونيمو ازم راحت ربودي

خداييش اون كه مي گفتي نبودي

انصافا تو رفاقت كم گذاشتي

من عاشقو اصلا دوست نداشتي

دل تنهام كه رسما بود با تو

خداييش مشكل از من بود يا تو

 

3 - 08 - 1391

24 اكتبر 2012



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: ترانه های ماندگار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, | 19:39 | نويسنده : ابراهیم بلالایی |